BLOGGER - laxobu // Blogger Profil

Profil von laxobu aus Kärnten


Bitte einloggen um die persönlichen Profile zu sehen.
Diese Blogger Profilseite wurde bereits 1915x besucht

kreatives Kepfl ausn Südn von Österreich als Kärnten. voller Herzlscheiße, Gefühlschaos und Kreativität.

Blogs

URLSocial MediaTopblog Rang
laxobu.at    303
laxobu.home.blog 768

Tag-Cloud

Die am häufigst verwendeten Tags und Kategorien von Blogger laxobu

Aktuelle Blogbeiträge

Die neuesten Blogbeiträge von Blogger laxobu
Beitragsbild des Blogbeitrags hätt i lei gwusst

hätt i lei gwusst

herzltext. der tausendsmillionste. über freindschoft und doss man schätzen soll wos man hot. solongs do is. sunst tuats weh. hätt i lei gwusst, doss i di nerma so schnell in meine oam hobn konn. hätt i lei gwusst, doss de letzte umoamung echt a joa...

Allgemein
Beitragsbild des Blogbeitrags Es is 2021, freinde

Es is 2021, freinde

Wir schreiben des joa 2021. Sommer is coming und es hot sich eigentlich nit vü geändert. mei Blogpost Des is mei Körper is von 2019 imma no wichtig und deshalb hab i es bedürfnis, dort fortzusetzn. enjoy. und TW (triggerwarnung) vergewaltigung im 5...

Allgemein
Beitragsbild des Blogbeitrags Dei tog, dei vadienst

Dei tog, dei vadienst

jeda tog bringt neiche überraschungen. nix neies. oba dir is schon kloa, doss du den größten teil deines toges selbst bestimmst? also selbst in da hond host?du host kan einfluss, wos passiat. du musstn tog& ereignisse nehmen, wie se kemen. manch...

Allgemein
Beitragsbild des Blogbeitrags Das langersehnte lifeupdate

Das langersehnte lifeupdate

Ok, vielleicht is de überschrift a bisi a clickbait, oba wenn du do bist: hallo, schen doss du des grod liesest

Allgemein
Beitragsbild des Blogbeitrags es is egoistisch

es is egoistisch

es gibt gefühle, de wir fühlen- oba im nochhinein uns denkn „es woa nit fair von mir selba“. und des tipp i nieda. nach langem hin und her, auf und ob und noch amol hin und her hot sich de lisa entschlossn, es bleibn zu lossn. drei joa be...

Allgemein
Beitragsbild des Blogbeitrags toxische freinde

toxische freinde

oh gott, i hab ja schon ewig kan blogpost mehr am handy getippt. tierarztwarteraum sei dank. obwohl i hätt a nit gmant, doss i irgendwann wegn ana kotz im warteraum sitz. oba zeiten ändern sich. und do seima schon bam thema unsa lebn schaug seit guat...

Allgemein
Beitragsbild des Blogbeitrags Eure Sexfails

Eure Sexfails

Heit is a lustiga tog. wenn ihr nit so denkts, noch den blogpost wohl fix. es geht um Eure Sexfails, de anonym behandelt werden. i hab bewusst nur lustige dinge genommen. manche fails klingen eher nach toxischer beziehung und unguten sexpartnern. i wer...

Allgemein
Beitragsbild des Blogbeitrags Meldest di holt

Meldest di holt

So meine geliebten freinde da sonne. i am back und i kim mit an sock voller weisheitn zruck. i sogs glei zu beginn: i hob de phrase selba oft gnuag gsog, werds nerma tuan. wenn ihr weitahin des sog, tuats es lei, oba ihr wissts donn holt anfoch beschei...

Allgemein
Beitragsbild des Blogbeitrags Hauptsoch es herzl is woam

Hauptsoch es herzl is woam

i vasuach mi heit wieda amol om begriff liebe. und i was jetzt schon, doss i bestimmt scheitan werd daron. oba mit da liebe is es jo e so, man gibt oft gern mehr ols man greg. vielleicht greg i jo von 2-3 leit von eich a zustimmung, donn hot es sich e ...

Allgemein

Aktuelle Instagram Bilder